Długopis, zapalniczka, a może jeszcze inny gadżet? Sposoby na dotarcie do klienta.

Działając małym, lokalnym rynku

Każda firma szuka sposobów na dotarcie do swojego klienta. Działając na małym, lokalnym rynku wystarczą czasami drobne upominki dla klientów, gadżety, które pozwolą marce na zaistnienie w świadomości klienta. Czasem zresztą nie potrzeba wcale przemyślanych i skomplikowanych kampanii promocyjnych by zjednać sobie przychylność potencjalnego klienta i zostać przez niego zapamiętanym.

Mały koszt przygotowania, że wystarczy

Jednym ze sprawdzonych gadżetów reklamowych są bez wątpienia długopisy reklamowe. Niewielki koszt ich przygotowania, bo wystarczy zakupić długopisy i wykonać na nich nadruk z logo lub nazwą firmy, to dodatkowy atut. Klienci z kolei lubią być obdarowywani upominkami, niektórzy nawet je kolekcjonują. Jest to łatwy sposób na budowanie tożsamości firmy.

Dodatki stosuje kubki, zapalniczki, breloki

Istnieją również inne sposoby i formy reklamy. Jako gadżety często wykorzystuje się kubki, zapalniczki, breloki. Można więc zauważyć, że są to przedmioty, po które dość często sięgamy w ciągu dnia. Firmy często decydują się również na drukowanie kalendarzy ze swoim logo czy nazwą. To również bardzo dobry sposób na zaistnienie w świadomości klienta.

Reklamowanie mediach

Zapalniczka, kalendarz czy długopis to przykłady upominków nie wymagających zbyt wielkich kosztów finansowych. Czym innym będzie już reklama w mediach. Tego typu przedsięwzięcie wymaga sporych kosztów finansowania oraz odpowiedniego przygotowania kampanii. Zwykle zleca się to odpowiedniej firmie. Inną formą reklamy jest zorganizowanie konkursu z nagrodami. Tu mogą się przydać długopisy reklamowe i inne mniejsze gadżety - jako właśnie drobne upominki. Większym problemem może się okazać promocja samego konkursu i to zadanie może być o wiele kosztowniejsze niż same nagrody konkursowe.